vendetta Administrator
Mesaje : 168 Reputatie : 1 Data de inscriere : 2011-08-26 Varsta : 30 Localizare : Costesti
| Subject: Simpla comanda de admin asupra clientului [AMXX] Sat Aug 27, 2011 2:54 am | |
| In urmatorul tutorial am sa va explic cum sa faci o simpla comanda de admin, la care sa pui sa execute acea comanda catre client In primul rand, stiti foarte bine ca, comanda se va face intr-un public. Dar va voi explica cum sa cititi argumentele etc Deci, sa zicem ca vrem sa facem ca atunci cand folosim comanda "amx_ss" <nume> sa i se faca un screenshot jucatorului ales. Si incep asa: - Code:
-
public admin_screen(id,level,cid)
{
} id,level,cid ne va ajuta in continuarea pluginului Mai departe e bine sa verificam daca cel care foloseste comanda e admin functia e: - Code:
-
if(!cmd_acces(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED; Totul arata asa: - Code:
-
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2) )
return PLUGIN_HANDLED;
} Ei bine, sa zicem ca o sa inregistram acest public prin comanda "amx_screen" . Stiti foarte bine ca dupa "amx_screen" va trebuie sa adaugati numele jucatorului. Ca sa aflati numele acestuia, mai intai AMXX-ul trebuie sa citeasca ca ati scris dupa comanda "amx_screen" Functia este : - Code:
-
read_argv(stuff) Acuma trebuie sa declaram o variabila ; "argumente" sa-i zicem - Code:
-
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31) Pana acuma totul arata asa: - Code:
-
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
} Mai departe trebuie sa setam ca acele "argumente" sa reprezinte cui sa execute comanda Functia este: - Code:
-
cmd_target(stuff) Ne trebuie o noua variabila, sa-i zicem "player" Si punem: - Code:
-
new player = cmd_target(id,argumente,31) In total arata asa: - Code:
-
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
new player = cmd_target(id,argumente,31)
} Mai departe e bine sa verificam daca jucatorul mai este pe server, ca sa nu faca probleme pluginul, nu ca ar fi mari dar e mai bine asa Si adaugam asa: - Code:
-
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED; Totul arata asa: - Code:
-
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
new player = cmd_target(id,argumente,31)
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
} Mai departe trebuie sa setam ce comanda sa execute si asupra cui. Daca am zis ca-i voi face un snapshot, eh hai s-o facem: Functia e : - Code:
-
client_cmd(indexu,"snapshot") Pentru ca noi am pus ca argumentele sa fie "player" deci lui player ii vom executa. Si va arata asa: - Code:
-
client_cmd(player,"snapshot") Totul arata asa: - Code:
-
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
new player = cmd_target(id,argumente,31)
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
client_cmd(player,"snapshot")
} Mai departe pluginul cere sa faca un return . Vom pune: - Code:
-
return PLUGIN_HANDLED; Totul arata asa: - Code:
-
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
new player = cmd_target(id,argumente,31)
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
client_cmd(player,"snapshot")
return PLUGIN_HANDLED
} Uitati si pluginul complet: - Code:
-
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "SAMURAI"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("amx_screen","admin_screen",ADMIN_KICK,"message");
}
public admin_screen(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new argumente[32]
read_argv(1,argumente,31)
new player = cmd_target(id,argumente,31)
if(!player)
return PLUGIN_HANDLED;
client_cmd(player,"snapshot")
return PLUGIN_HANDLED
} Spor la lucru! |
|